1. Як швидко після оформлення замовлення я отримаю товар?

Збір і упаковка замовлення здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту замовлення.
Якщо ти зробив замовлення на сайті ввечері, або у вихідний або святковий день, то наш менеджер зв'яжеться з тобою вранці найближчого робочого дня шоу-руму.
Робочі дні шоу-руму - з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00.
Ми відправимо замовлення протягом трьох робочих днів з моменту замовлення, і після відправки ти відразу отримаєш смс з номером транспортної декларації для самостійного відстеження посилки.
Якщо при оформленні замовлення ти вказав самовивезення, то ти забереш своє замовлення протягом трьох робочих днів після замовлення, і після упаковки замовлення ти отримаєш смс про те, що він чекає тебе в магазині.

2. Хто платить за доставку?

Доставка по всій Україні на будь-яке відділення Нової Пошта - за наш рахунок.
Доставка в інші країни - згідно з тарифами перевізників.
Конкретну вартість доставки в конкретну країну уточнюй будь ласка у нашого менеджера

3. Як мені визначити мій розмір?

1. На сторінці розмірів є таблиці - по ним ти легко визначиш свій розмір
АБО
2. Приїжджай до нас в офіс (Київ , Дружківська 10), ми тобі допоможемо з цим
АБО
3. Просто зателефонуй нам і ми по телефону зможемо допомогти тобі визначитися.

4. Максимальна кількість одиниць в замовленні для відправки?

Мінімально - одна. Максимально - хоч греблю гати

5. Чи можете ви нанести логотипи?

Так, звичайно. Але на це піде додатковий час (кілька днів). Саме скільки часу буде наноситися логотип - тобі повідомить менеджер виходячи з завантаженості цеху логотипів.

6. Чи можу я приміряти товар?

Так, звичайно. Запрошуємо в наш магазин - шоу-рум м.Київ, пр. Перемоги, 70

7. Чи можу я повернути / обміняти товар який мені не підійшов?

Так, згідно порядку повернення або обміну , протягом 14-ти днів

8. Як повернути товар, який не підійшов?

Згідно з порядку повернення або обміну

9. Хто оплачує пересилку товару при поверненні?

Покупець

10. Які документи потрібні для здійснення повернення?

Щоб повернути товар, необхідно надати заповнену заяву на повернення товару і товарну накладну, отриману разом із замовленням. Після відправлення посилки, повідом, будь ласка, номер товарно-транспортної накладної, щоб ми змогли відстежити і своєчасно отримати посилку.

11. Як я отримаю кошти за повернутий товар?

В залежності від способу, яким ти оплатив замовлення, ти можеш отримати повернення коштів: - при оплаті банківським переказом, повернення можливе на надану тобою карту будь-якого банку, оформлену на твоє ім'я протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару. Для повернення необхідно надати повні реквізити карти (МФО, ЄДРПОУ, ІПН, Розрахунковий рахунок банку і т.д) .Або на розрахунковий рахунок клієнта, при вказівці всіх реквізитів; - при оплаті банківською картою на сайті, грошові кошти будуть автоматично повернені на карту, з якої проводилася оплата. - при оплаті готівкою в шоурумі, ти можеш отримати готівку там же

12. Які реквізити мені потрібно надати, для повернення д/с на карту?

Твоє ім'я і прізвище, як зазначено на карті і номер карти

13. Чи відрізняється колір продукції на сайті від його реального кольору?

Кольори всіх товарів відповідають, іноді можливо невелика відмінність в кольорі, яке залежить від налаштувань яскравості екрану, з якого ти переглядаєш товар.

14. Чи можна здійснити покупку, якщо я юридична особа?

Так, звичайно. Уточни, будь ласка, на кого необхідно виставити рахунок.