1. Як швидко після оформлення замовлення я отримаю товар?

Збір і упаковка замовлення здійснюється від одного до п’яти робочих днів з моменту надходження оплати. Робочі дні виробництва та інтернет-магазину - з Понеділка по П'ятницю з 10-00 до 18-00.

•Терміни доставки по містах України можуть відрізнятися. Звичайні терміни адресної доставки НОВОЇ ПОШТИ — від 2-х до 3-х днів (залежить від твого міста)

•Терміни доставки в ЄС в залежності від країни ЄС можуть відрізнятися. Попередні терміни доставки в країни ЄС складають від 5 до 14 робочих днів

•Терміни міжнародної доставки в залежності від країни можуть відрізнятися. Попередні терміни доставки становлять від 7 до 14 робочих днів. При відправленнях за межі України ABRIKOS не несе відповідальності за затримки, викликані місцевими святами, обробкою на митниці в країні призначення, страйками або іншими форс-мажорними подіями в країні призначення і відправкою назад (ці витрати не відшкодовуються)

Після відправки посилки ми відправимо тобі SMS з номером транспортної декларації для відстеження.

Ми робимо все можливе, щоб доставляти замовлення якомога швидше.

2. Як мені визначити мій розмір?

1. На сторінці розмірів є таблиці - по ним ти легко визначиш свій розмір
АБО
2. Приїжджай до нас в магазин (Київ , пр. Перемоги 70), ми тобі допоможемо з цим
АБО
3. Просто надішли повідомлення нашим консультантам в будь-якому зручному чаті.

3. Яка максимальна кількість одиниць в замовленні?

Мінімально - одна. Максимально - скільки завгодно.

4. Чи можете ви нанести логотипи?

Так, звичайно. Але на це піде додатковий час (кілька днів). Саме скільки часу буде наноситися логотип - тобі повідомить менеджер виходячи з завантаженості цеху логотипів.

5. Чи можу я приміряти товар?

Так, звичайно. Запрошуємо в наш магазин: Проспект Перемоги, 70, Київ, Україна

6. Чи можу я повернути / обміняти товар який мені не підійшов?

Так, за першим запитом ми негайно замінимо твій товар на інший розмір або повернемо оплату за замовлення.

Будь ласка, надішли нам на електронну пошту orders@abrikos.ua, або в чат , в якому ми с тобою вели переписку, повідомлення про заміну або повернення товару. Зроби це не пізніше ніж через 14 календарних днів з дня отримання тобою посилки.

Всі товари для обмін повинні бути у новому і невикористаному стані, з усіма фабричними маркуванням і заводськими етикетками, в оригінальній упаковці

Будь ласка, ознайомься з більш детальною інформацією на сторінці "ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІН".

7. Як я отримаю кошти за повернутий товар?

В залежності від способу, яким ти оплатив замовлення, ти можеш отримати повернення коштів: - при оплаті банківським переказом, повернення можливе на надану тобою карту будь-якого банку, оформлену на твоє ім'я протягом 2 годин з моменту отримання нами товару. Для повернення необхідно надати повні реквізити твоєї карти. Або на розрахунковий рахунок клієнта, при вказівці всіх реквізитів; - при оплаті банківською картою на сайті, грошові кошти будуть автоматично повернені на карту, з якої проводилася оплата. 

8. Чи відрізняється колір продукції на сайті від його реального кольору?

Кольори всіх товарів відповідають, іноді можливо невелика відмінність в кольорі, яке залежить від налаштувань яскравості екрану, з якого ти переглядаєш товар.

9. Чи можна здійснити покупку, якщо я юридична особа?

Так, звичайно. Уточни, будь ласка, на кого необхідно виставити рахунок.