1. Як швидко після оформлення замовлення я отримаю товар?

Підготовка замовлення до відправлення по Україні займає від 1 до 5 днів при рознічному замовленні; від 1 до 14 днів при оптовому замовленні.

Сам процес доставки по Україні за допомогою служби "Нова Пошта" займає 1-2 дні.

Орієнтовний час доставки замовлень по Євросоюзу та за межі Євросоюзу - від 7-ми до 30-ти днів з моменту оплати. При відправленнях за межі Євросоюзу ABRIKOS не несе відповідальності за затримки, викликані місцевими святами, обробкою на митниці в країні призначення, страйками або іншими форс-мажорними подіями в країні призначення. Конкретну інформацію про дату відправки уточнюй в наших чатах по кожному конкретному замовленню

Після відправки посилки ми відправимо тобі SMS з номером транспортної декларації для відстеження.

Ми робимо все можливе, щоб доставляти замовлення якомога швидше.

2. Як мені визначити мій розмір?

Визначити розмір можно будь-яким з цих 3-х способів:

1. На сторінці розмірів є таблиці - по ним ти легко визначиш свій розмір
АБО
2. Якщо ти в Києві, приїжджай до нас в магазин (Київ , пр. Берестейський 70 і ми допоможемо тобі з цим
АБО
3. Просто надішли повідомлення нашим консультантам в будь-якому зручному тобі чаті.

3. Яка максимальна кількість одиниць в замовленні?

Мінімально - одна. Максимально - скільки завгодно.

4. Чи можете ви нанести логотипи?

Так, звичайно. Але на це піде додатковий час (кілька днів). Саме скільки часу буде наноситися логотип - тобі повідомить наш консультант зі служби підтримки, тож надішли нам повідомлення в наш будь який зручний тобі чат.

5. Чи можу я повернути / обміняти товар який мені не підійшов?

Так, за першим запитом ми негайно замінимо твій товар на інший розмір або повернемо оплату за замовлення.

Будь ласка, надішли нам на електронну пошту orders@abrikos.ua, або в чат , в якому ми с тобою вели переписку, повідомлення про заміну або повернення товару. Зроби це не пізніше ніж через 14 календарних днів з дня отримання тобою посилки.

Всі товари для обмін повинні бути у новому і невикористаному стані, з усіма фабричними маркуванням і заводськими етикетками, в оригінальній упаковці

Будь ласка, ознайомься з більш детальною інформацією на сторінці "ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІН".

6. Як я отримаю кошти за повернутий товар?

В залежності від способу, яким ти оплатив замовлення, ти можеш отримати повернення коштів: - при оплаті банківським переказом, повернення можливе на надану тобою карту будь-якого банку, оформлену на твоє ім'я. Для повернення необхідно надати повні реквізити твоєї карти. Або на розрахунковий рахунок клієнта, при вказівці всіх реквізитів.

7. Чи відрізняється колір продукції на сайті від його реального кольору?

Кольори всіх товарів відповідають, іноді можливо невелика відмінність в кольорі, яке залежить від налаштувань яскравості екрану, з якого ти переглядаєш товар.

8. Чи можна здійснити покупку, якщо я юридична особа?

Так, звичайно. Уточни, будь ласка, на кого необхідно виставити рахунок.

9. Чи існує оптова знижка?

Так, оптова знижка ABRIKOS залежить від суми замовлення і вказана поряд з ціною в кожному товарі на сайті: